دلتنگي ( مطلب ارسالی از آقای قادری)

دلتنگي ( مطلب ارسالی از آقای قادری)

سلام و عرض ادب به دوستاي  خوب قديمي

سالهاست كه توفيق زيارت دوستان از ما سلب شده / امروز در حال جستجوي اسم دوستان بودم كه به اين وبلاگ برخوردم/ چه كار خوبي كردن دوستايي كه اين وبو راه انداختن. از اينكه ديدم بچه ها، بچه هاشون بزرگ شده و وقت ازدواجشونه خيلي خوشحال شدم. از اينكه بازم ديدم يه عده اي ادامه تحصيل دادنو رفتن بالابالاها خوشحال تر شدم . كاش ميشد يه ديدارخانوادگي ميذاشتيم همديگه رو ميديديم اونم تو تبريز. و اي كاش ميشد همه دوستان تو اين وب حضور داشتن كه بازم خوشحال تر ميشديم. اين سالها هر سفري كه پيش اومد و هر شهري كه رفتم يادي از دوست همكلاسيي كردم كه از اون شهر راهي دانشگاه ميشد. البته نشستهاي مختلفي از دانشجويان فارغ التحصيل به بهانه هاي مختلف در تهران برگزار ميشه كه جاي همكلاسيهاي ما خاليه.به جز اين عكس دسته جمعي كه خيلي هم وضوح نداره عكساي ديگه اي از دوستان نديدم اي كاش عكساي بيشتري از اون دوران و حال از دوستان ببينيم و چه خوبه دوستان محل سكونت و كارشونو بگن . شايد تو سفرايي كه پيش مياد بشه زيارتشون كرد يا اينكه كمكي كاري براي دوستان انجام داد. هميشه شاد و تندرست باشيد.به اميد ديدار. علي اصغر قادري7/8/91 تهران



نظرات شما عزیزان:

امین پور
ساعت14:49---17 آبان 1391
سلام آقای قادری بزرگوار و عزیز. هرچند هیچ اطلاعی از شما نداشتیم اما الان بادیدن نام شما خیلی از خاطرات دوباره زنده شد و باعث شادی مضاعف گردید. خیلی مسرورم که شما مطلبی را که چند ماهه در ذهنه منه فرمودید. دوستان باید با خاطرات و ذهنیتهای گذشته خداحافظی کنندو مطابق امروز عمل کنند و به وبلاگی که باعث شادی و خوشحال بچه هاست بپیوندند.
در ضمن عکس بنده در صفحه ای که جناب موسوی به نام خودم گذاشته وجود دارد.
به امید دیدار


قادري
ساعت9:54---9 آبان 1391
آقاي موسوي عكسا رو ديدم. به نظرم شايد بشه عكساي بيشتري رو وب گذاشت. رفقا به فرموده شما خيلي زمان برا بازديد و درج مطلب تو وب نميذارن. فكر ميكنم هنوز اون يخ دوران ليسانسشون آب نشده.تو وبلاگ، بعضي از دوستان از ارتباط گرمشون با ديگر دوستان خبر دادن ولي عملاً تعداد محدودي در وب حضور دارن. يه چيز ديگه‌اي كه برام جالب بود اينكه هيچ عكسي از دوستان مربوط به زمان حال ديده نميشه. در اولين فرصت سعي ميكنم چندتا عكس بذارم كه فتح باب يشه. در ضمن شماره محل كارمو تو وب گذاشتم كه امكان شنيدن صداي دوستانو داشته باشم.ايكاش دوستان هم اين ارتباطو مهيا كنن. در هر صورت سيد عزيز دست مريزاد برا كار خوبي كه كردي. به قول يه عده‌اي عتيقه‌ها رو دوباره دور هم جمع كردي

قادري
ساعت9:37---9 آبان 1391
سلام آقاي موسوي عزيز

بعضي از اساتيد عتيقه ما زمان دانشجويي خاطرات تلخيو برا من رقم زدن كه برا هميشه قيد تاريخو زدم. البته آدم نميتونه ريشه‌شو فراموش كنه ولي من تاريخو از نظر ادامه تحصيل كنار گذاشتم/ خيلي دوست دارم ناريخ اسلامو تا دكترا ادامه بدم البته اگه زندگيو كار اجازه بده.


قادري
ساعت9:13---9 آبان 1391
سلام آقاي موسوي عزيز
تاريخ دلچسب، جذاب، ديدني ، خوندني و شنيدني براي همه است و هيچ فردي نميتونه پيشينه خودشو رها كنه. اما در درجه اول برخي اساتيد ما در همون موقع دانشجويي با عملكردشون به نوبه منو از دنبال كردن تاريخ به طور تخصصي منصرف كردن. بعدش هم از نظر شغلي تو يه مسيري افتادم كه ديگه با تاريخ ارتباط زيادي نداشتم. الان هم غيرآكادميك مطالعه تاريخي دارم ولي دوست دارم در زمينه تاريخ اسلام سالهاي بعد ادامه آكادميك بدم.


موسوي
ساعت8:35---9 آبان 1391
جناب آقاي قادري من هم مثل شما يه مدتي از تاريخ بريدم و رفتم سراغ ادبيات . ولي خيلي زود متوجه شدم كه برش از تاريخ اشتباهي بزرگ است به همين خاطر دوباره برگشتم سراغ تاريخ با وجود اينكه فوق ليسانس ادبيات دارم ولي هنوز تاريخ تدريس مي كنم . هر پست و شغلي با تاريخ و در كنار تاريخ زيباست .
برايتان از صميم دل آرزوي موفقيت مي كنم .


موسوي
ساعت8:25---9 آبان 1391
سلام آقاي قادري عزيز

از حضورتان در وبلاگ خودتان بسيار مسرور شديم و از اينكه در يك پست دولتي مشغول به كاريد خوشحاليم .

در مورد عكسها جناب آقاي قادري خدمتتان عرض كنم كه در صفحات قبلي وبلاگ اين كار را كرده ايم و در وبلاگ موجود است .

در مورد حضور دوستان در وبلاگ بعضي ها از همون روزهاي اول ايجاد وبلاگ تا كنون شرمنده مان كرده اند و مرتب با وبلاگ در ارتباطند . بعضيها پر شور و شوق جلو آمدند ولي متاسفانه بعد كنار كشيدند و بعضيها شايد چنان از كلاس و دانشگاه تبريز و رشته تاريخ سرخورده اند كه هرگز نمي خواهند آن خاطرات برايشان زنده شود . به هر حال اين وب شخصي نيست و به كل همكلاسيهاي رشته تاريخ ورودي 76 دانشگاه تبريز اختصاص دارد و هر كس در زيباتر و پرمحتوارتر كردن اين وبلاگ گامي بردارد كل كلاس را مفتخر كرده است .

مهمترين هدف بنده از ايجاد اين وبلاگ آشنائي دوستان از پيشرفتها و وضعيت تحصيلي ، شغلي و خانوادگي همديگر و استفاده از تخصص دوستان است . و هر كس در اين راه پيش گذارد صميمانه پذيرايش هستيم .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 7 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:2 ] [ ]
[ ]