اخرین یلدای تبریز

اخرین یلدای تبریز

سلام لیلا جان حضور تو در این جمع و اقعا خوشحالم میکنه . متن و شعری که نوشتی محشره . مثل بقیه متنها و شعر هات. یاد شبهای پر خاطره یلدا در خوابگاه افتادم . به خصوص آخرین شب یلدا که بعد از کلی جشن و شادی به یکباره یادمان افتاد که آخرین یلدای در کنار هم بودنمان است . هق هق گریه هایمان را هیچ وقت فراموش نمی کنم. بعضی از دوستان همون شب ودر همان حال ناراحتی نامردی کرده و در دفتر خاطراتم لحظه های غم انگیز ی را ثبت کرده اند که هنوز هم وقتی به اون صفحات می رسم جرات خواندنش را ندارم .
اگر می دانستیم که بعد از حدود دوازده سال در شب یلدا و در دنیای مجازی و وبلاگی می توانیم وجو د همدیگر را در کنار هم احساس کنیم .آن اندازه غمگین نمیشدیم . خوشحالم و برای تمام همکلاسی های عزیز آرزوی عمری طولانی به اندازه صد شب یلدا دارم.
 

(لاله عرفانی)



نظرات شما عزیزان:

ساعت9:28---5 دی 1391
یادش بخیر یلداهای تبریز و بخصوص آخرین یلدا که اکثر بچه های کلاس تو اطاق ما جمع شده بودند ایرج اسدی و محمد عاشق و چند تا از بچه های دیگه کردی می رقصیدند و تا سپیده های صبح بیدار بودیم و برای این روزهایمان خاطره می ساختیم .

عرفانی
ساعت10:40---1 دی 1391
سلام زینت عزیز . این خاطره آخرین یلدا مربوط به جمع ما بود .اگر یادت باشد شبهای یلدا تو خوابگاه کردها همیشه با هم بودند . بنابراین شما در این جمع احساساتی ما نبودید . اون شب از بچه های جغرافیا و علوم اجتماعی هم اطاق ما بودند . ولی یادمه اون شب ما به اکثر اطاقها هم به صورت گروهی رفتیم. ساعت چهار صبح خوابیدیم و فردا هم به کلاس نرفتیم.

نسل سوخته رو واقعا راست گفتی . یادت هست چند نفر از ما به خاطر همین ضبط فکسنی در خوابگاه فرستاده شدیم کمیته انضباطی ؟ به چه جرمی ؟ نسل سوخته نسل ما بود.


حسین پور
ساعت19:07---30 آذر 1391
سلام لاله جان هرچی فکر میکنم اخرین یلدای تبریز رو به یاد نمی یارم فقط یادمه یه شب تو خوابگاه فیلم گرفتیم البته نه با شما با فاطی عزیزی و هم اتاقی های خودم که حقوق میخوندن و الانم فیلم و دارم اما اینقد تو فیلم زشت اومدم که همون دفعه اول که نگاش کردم دیگه نگاش نکردم.فکر کنم شب یلدا بود.رست یادم نیست.ولی اولین یلدارو به خاطر دارم.
یه هندونه گنده با صورت نقاشی شده .رقص کردی تو سالن خوابگاه.یادش بخیر اون روزا حتی یه ظبط صوت فکسنی هم جرم به حساب می اومد.برای نسل سوخته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:32 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]