خاطره من از آقای سلیمانزاده

خاطره من از آقای سلیمانزاده

همه می دونیم که آقای سلیمانزاده یکی از درسخوانهای کلاس بود و شاید بعد از آقای خبازی در کلاس بیشتر از همه او مطالعه می کرد و خودش هم همیشه گله داشت که استادان در مورد تصحیح اوراق امتحانی او بی انصافی می کنند و حق او ضایع می گردد .


اون روزی که من تصمیم گرفتم به جای استاد صادقی نمرات الکی بنویسم و در دیوار دانشکده بزنم به آقای سلیمانزاده 19 داده بودم بعد از دیدن نمرات ، من و آقای سلیمانزاده که با هم خوابگاه می رفتیم آقای سلیمانزاده به من گفت : این اولین بار است که ورقه مرا درست تصحیح کرده اند و نمره واقعی مرا داده اند من هم که می دانستم این نمرات واقعی نیست از یک طرف یک خنده جالبی تو وجودم بود که نمی تونستم رو کنم و از یک طرف جگرم داشت پاره پاره می شد و از ته دلم دعا می کردم خدایا کاری بکن فقط این سلیمانزاده نمره واقعی اش همون 19 باشه . خدا را شکر سلیمانزاده نمره اون درسش فکر کنم همون 19 یا 18 شد ولی از بقیه بچه ها معذرت می خوام که بعضی هاشون خیلی عصبانی شده بودند علی الخصوص خانم رسق قزلباش که کلی نفرینم کرد . 

موسوی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ] [ 16:57 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]