آقای علی پیروتی

آقای علی پیروتی

سلام همکلاسى هاى عزيز داداش همچون جانم دکتر پيروتى. خوب کارى کردين براى خودتون وبلاگ ساختين. راستش داشتم تو گوگل اسم خودمو سرچ مىکردم تا شايد مقاله گم شده ام را پيدا کنم که چششمم افتاد به وبلاگتون و کامنتارو داشتم مى خوندم که تحت تاثير نوشته يکى ا, خانماى همکلاسىتون واقع شدم. که گفته يادش به خير جوانيمان... اونوقتا که مىومدم تبريز و شما جوون بودين من نوجوون ولى الان منم 29 سالمه... شماها که تاريخ خوندين خوش به حالتون براتون درکش خىلى راحته انقدر سلسله و خاندانها و ... رو از تو کتاباى چند صد صفحه ايتون شوهر دادين که 20 30 سال مثل اب خوردن واستون.

All the best.



نظرات شما عزیزان:

کلاس سوم انسانی
ساعت18:10---15 آبان 1393
سلام من دانش آموز کلاس سوم انسانی دبیرستان تربیت هستم با توجه به اینکه نتونستم به وبلاگ برادرتون آقای رسول پیروتی سربزنم ولی این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک می گویم لطفا" بهشون بگید که شیرینی که قولشو داده بودند یادشان نره باتشکر از طرف دانش آموزان سوم اتسانی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ] [ 18:2 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]