پرواز را به خاطر بسپار

پرواز را به خاطر بسپار

دلم گرفته است

 

 

دلم گرفته است

 

 

به ایوان می روم و انگشتانم را

 

 

برپوست کشیده شب می کشم

 

 

چراغ های رابطه تاریکند

 

 

چراغ های رابطه تاریکند

 

 

کسی مرا به آفتاب

 

 

معرفی نخواهد کرد

 

 

کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد

 

 

پرواز را به خاطر بسپار

 

پرنده مردنی است

فروغ فرخزاد



نظرات شما عزیزان:

عرفانی
ساعت19:42---7 بهمن 1391
مقاومت شکننده جان فوران از منابع مهم دکتری هم هست پارسال چقدر سوال از این کتاب اومده بو د.کتابی که هیچ وقت فرصت خوندنش رو نداشتم.

موسوی
ساعت17:10---7 بهمن 1391
سرکارخانم مرتضوی بزرگوار
چون موضوع مقاله شما تحولات اجتماعی است . من تاریخ ایران در دوره قاجاریه علی اصغر شمیم را توصیه می کنم که مطالب جالبی در مورد تحولات اجتماعی ایران در دوره قاجاریه دارد .


مرتضوی
ساعت16:53---7 بهمن 1391
باسلام البته ازبیشتر منابع داخلی وخارجی بخصوص مقاومت شکننده جان فوران واثارکاتوزیان استفاده کردم ممنون میشم دوست عزیزاگه غیرازاینهامنابعی سراغ داشته باشین معرفیم کنید

عرفانی
ساعت14:04---7 بهمن 1391
عزیزه جان تو خود استادی ولی به نظر من برای 42به بعد هیچ منبع موثق و بهتری از کتاب ایران بین دو انقلاب ابراهامیان پیدا نمی کنی البته تاریخ کمبریج دوره پهلوی هم میتونه کمک کنه به خصوص برای نتیجه گیری. زندگی نامه ها هم که در اطلاعات جانبی میتونند کمک کنند. اگه ایرادی نداره قسمتی از مقاله رو برام ایمیل می کنی؟ من هیچ وقت جرات نکردم از این دوره چیزی بنویسم قضاوت برای این دوره سخته

صبوری
ساعت19:21---6 بهمن 1391
سلام
چه عجب موفق باشید .


مرتضوی
ساعت17:22---5 بهمن 1391
سلام برهمه همکلاسیهای بزرگوار یک ماهی میشد که به کلبه دیرینه مان سرنزده بودم سرگرم نوشتن مقاله ای درمورد تحولات اجتماعی دوران قاجاریه تابعدازانقلاب بودم ولی ازسال42به این ور هنوزناقص مونده نتیجه گیری کلی برای این دوره کارمو مشکل کرده ازهمه دوستان چشم انتظار یاری دارم باسپاس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:43 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]