اولین سال تولد وبلاگ فارغ التحصیلان

اولین سال تولد وبلاگ فارغ التحصیلان

با سلام  

اولین مطلبی که در این وبلاگ درج شده مربوط به یازده اسفند 90 هست پس امروز اولین سالگرد تاسیس وبلاگ میباشد . از آقای موسوی به خاطر این کارشون و از همه همکلاسی هایی که حضور داشتند و باعث همراهی میشدند و کسانی که با نام مستعار وارد وبلاگ میشدند وحتی از کسانی که فقط نظاره گر وبلاگ بودند واقعا از اینکه هستند و خواهند بود به عنوان اولین کسی که وارد وبلاگ شده و نظر داده متشکرم . در این یک سال با خبر شدن از احوالات و طرز فکر دوستان واقعا خوب ،جالب و مایه دلگرمی بود. امیدوارم همه دوستان سال بسیار نیکویی را پیش رو داشته باشند و در کمال سلامت و خوشی در کنار خانواده شان روزگار را سپری کنند .

در این یک سال از هر دری سخن  گفته شد از خاطرات از دلتنگی برای هم از داشته هامون از فرزندانمون از اطلاعات و.... اما از اینکه بعد از یازده دوازده سال همه هستیم شاکر خداوند نشدیم  . امیدوارم سالیان سال این وبلاگ با وجود همه دوستان پابرجا بماند . همیشه پایدار ،شاد و زنده باشید .

عرفانی



نظرات شما عزیزان:

hosienpour
ساعت20:58---26 اسفند 1391
salam
agar che dire vali tavalodet mobarak veblage aziz omidvaram sad sale shavi.


موسوی
ساعت11:36---15 اسفند 1391
سرکار خانم عرفانی عزیز
بنده هم به نوبه خودم اولین سال تولد وبلاگ را به جنابعالی و همه همکلاسیهای عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تک تک دوستان موفقیت ، سربلندی ، شادکامی و سلامتی آرزو می کنم .
از همه دوستانی که در طول یک سال با وجود همه مشکلات و گرفتاری های زندگی با نظرات ، پیشنهادات و کامنتهای خود ما را یاری نمودند صمیمانه تشکر می نمایم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]