معرفی آقای غلامرضا زائری

معرفی آقای غلامرضا زائری

 

سلام گرم بنده بر همه همکلاسی های عزیز

بنده غلامرضا زائری هستم فوق لیسانس تاریخ جهان را از دانشگاه تبریز گرفته ام و ساکن کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر هستم ، یک پسر 2ساله به اسم افشین دارم یک مقاله در مجله تاریخ معاصر ایران شماره  41 بنام پیامدهای مستعمره شدن هند در خلیج فارس ومقاله دیگری در مجله رشد بنام تدریس تاریخ به چاپ رسانده ام و در سایت آفتاب ، مقاله ای باعنوان شکوه دیرین شهرستان دشتی دارم والان هم در شهرستان کاکی در دبیرستان تدریس می کنم ، همسرم نیز لیسانس جامعه شناسی دارد و فرهنگی هست . از همکلاسیها با اسدی و احسانی نیا در ارتباطم .

 

با مشاهده این وبلاگ و موفقیتهای دوستان بسیار خوشحال شدم و برهمه همکلاسیهای عزیزم آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم


 



نظرات شما عزیزان:

پورموسی
ساعت17:44---13 اسفند 1391
سلام آقای زائری یادتونه سال 78 با دکتر صادقی رفتیم اردوی شیراز شبش من سیگارم تموم شد تا صبح ازتون سیگار گرفتم من ورودی 75 بودم تو فوق هم یه سال بعد شما اومدم تبریز خوشحال شدم


یاسین فرتوت
ساعت20:31---22 آذر 1391
سلام غلام رضا جان یاسین لره ام با این شماره حتما تماس بگیر09397091951 نشون به اون نشون که بابات اومده بود خوابگاه شهرک امام

یاسین فرتوت
ساعت20:29---22 آذر 1391
سلام غلام رضا جان یاسین لره ام با این شماره حتما تماس بگیر09397091951 نشون به اون نشون که بابات اومده بود خوابگاه شهرک امام

علي اصغر قادري
ساعت13:26---7 آبان 1391
سلام به چهره مظلوم زائري عزيز / اميدوارم در كنار خانواده ات شاد باشي

صالح امین پور
ساعت9:42---21 فروردين 1391
سلام زائری عزیز. خوشحالم که هنوز زنده ای. راستی این احسانی نیا کیه که گفتی. ما همچو همکلاسی نداشتیم.

خوسحالم که با وبلاگ پیوند داری.
پاسخ:جناب امین پور عزیز ، احسانی نیا همان جناب محمد عاشق سابق است که به فرمایش دکتر شکوهی شهرت خود را به احسانی نیا تغییر داده است . مرسی


صبوری
ساعت7:03---21 فروردين 1391
دوست عزیزم سلام از امدنت در وبلاگ خیلی خوشحال شدم از استعدادی که در شما سراغ داریم منتظر تالیفات بعدی شما هستیم انشاله سال 91 سال بسیار خوبی برای شماوخانواده محترمتان باشد صورت افشین کوچولو را از طرف من ببوس .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 22:8 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]