یادداشت زینت حسین پور

یادداشت زینت حسین پور

سلام به همه همکلاسیهای عزیزم از دیدار دوباره شما ان هم در فضای مجازی خیلی خوشحالم .از اقای موسوی برای کار قشنگش که باعث شد یاد جوانی هایم بیفتم ممنونم و از تو لاله جان که دیدار دوباره ات مثل یک رویا بود به خاطر نوشتن ان در سایت متشکرم بچه ها من در همه این سالها کار یا موفقیت خاصی نداشته ام یک معلم ساده هستم و یک پسر خیلی خوش تیپ و خیلی خیلی شیطون دارم که عکسشو براتون میذارم ببینید.الان ساکن تهران هستم و به خانه داری بچه داری معلمی و دانشجویی اشتغال دارم.مخلص کلام پوستم کنده است.



نظرات شما عزیزان:

قادري
ساعت16:27---8 آبان 1391
رفقاي همكلاسي چه زود احساس پيري و شكستگي ميكنن/ البته خوندن تاريخ اين حسو به آدم ميده به اين خاطر بعد از دانشگاه دنبالش نرفتم

موسوی
ساعت11:25---30 فروردين 1391
سلام خانم حسین پور بزرگوار

شکسته نفسی می فرمائید . کارشناسی ارشد ، شرکت در آزمون دکتری ، داشتن یک پسر خوش تیپ ، 14 سال سابقه دبیری و تدریس همه و همه موفقیتهای شما و الطاف الهی بر جنابعالی است امیدوارم موفقیتهای شما بیشتر و بیشتر گردد و در آزمون دکتری موفق شوید .

مرسی به خاطر حضور و توجه تان به وبلاگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:4 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]