روز معلم مبارک باد

روز معلم مبارک باد

ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم ) هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دوست دارم

ای کاش وقتی می توانیم می دانستیم ، یا ای کاش وقتی می دانیم می توانستیم ولی حیف و صد حیف وقتی می توانیم نمی دانیم و وقتی می دانیم که نمی توانیم . دوستان عزیز همکاران گرامی متاسفانه این درد من و شماست با قشری سر و کار داریم که نمی دانند . خود را به آتش می زنیم می سوزیم عمر خود را به فنا می دهیم گلویمان خشک می شود چشمانمان سرخ می شود دستانمان می لرزد تا بفهمانیم اما جز انگشت شماری نمی فهمند بعد از سالها روزی می رسد که می فهمند باز حیف که دیگر نمی توانند افسوس می خورند به یاد آن لحظاتی می افتند که که با گلوی خشکمان در جلو تخته ظلمانی فریاد می زدیم که بفهمید که بدانید و آنها در دلهای سنگی شان در ته دل شان می گفتند نه هرگز ، هرگز نمی دانیم و نمی فهمیم یاد روزی می افتند که از ما گفتن بود و از آنها نشنیدن از ما ندای بیداری بود در گوش آنها فریاد جهالت ولی حیف که یاد آن روزها دیگری ثمری برایشان ندارد جز اینکه با دیدن ما نهایت ارادت و خلوص خود را نشان بدهند و بگویند الان دیگر می دانیم ولی حیف که دانستن شان جز عذاب سودی ندارد .

دوستان ، همکلاسیهای سابق و همکاران فعلی ، بزرگداشت روز معلم بهانه ای شد تا در مورد شغلمان درد و دلی با شما کنم امیدوارم که هر روزتان 12 اردیبهشت باشد و نه یک روزتان بلکه لحظه لحظه زندگیتان مبارک باشد                                                                              موسوی


 




نظرات شما عزیزان:

صبوری
ساعت17:55---12 ارديبهشت 1391
دوستان ومعلمین عزیزم
معلم شمع نیست ،معلم خورشیدیست که می سوزد وجهانی را روشن میکند.معلم از بین نمی رود معلم می ماند وماندگار می شود .معلم اسوه عاشقیست .
درود بر خورشید ماندگار عاشقی و گرامی باد روز نور هدایت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:45 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]