خداحافظ

خداحافظ

سلام ای غروب غریبانه ی دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه ی عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن دل
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دل های خسته
تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می سپارم به رویای فردا
به شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
خداحافظ ای بر غبار دل من
خداحافظ ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی، اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه

 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت22:25---14 ارديبهشت 1391
سلام

ببخشید من تابحال در مورد وبلاگ هیچ نظری نداده بودم اما هر روز وبلاگ را مطالعه می کردم حس کنجکاوی اجازه نداد این بار نظر ندهم .

فکر نمی کنید این شعر برای این وبلاگ خیلی بی مناسبت است یا اگر مناسبتی دارد لطف کنید و مناسبتش را بنویسید .

ممنون از زحماتتان
پاسخ: همکلاسی عزیز نی دونم چرا خودتون را معرفی نمی کنید ولی با عرض شرمندگی باید بگم شعر خداحافظی برای کسانی بود که رفیق نیمه راهند . من بالشخصه فکر می کنم چهار سال در شادیها و غمها با هم بودن باهم در یک خوابگاه زندگی کردن حداقل به اندازه یک جواب سلام دادن ارزش دارد خداحافظی برای کسانی است که می پندارند ارزش ندارد خداحافظی برای کسانی است که خاطرات ، گذشته ، دوستیها و همه گذشته خود را برای آینده مبهم سوزانده اند . شاید اشتباه می کنم ولی به هر حال تصور من بر این است از کسی که خاطرات چهار سال برایش به اندازه 3 دقیقه حضور در اینترنت و دادن یک پیام و نظر ارزش نداشته باشد باید از او خداحافظی کرد و به حرمت چهار سال برایش آرزوی موفقیت کرد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:49 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]