آن یار ...

آن یار ...

پرنده های قفسی عادت دارن به بیکسی آخرین باری که دیدمش دو سال بعد از فارغ التحصیلی بود با همان کله بی مو و لبخند بی نقص که اولش آدم فکر میکرد لبخند تمسخر است اما آخرش می فهمیدی به مسخرگی این دنیا می خندد. همان کت شلوار سرمه ای رنگ و رو رفته را به تن داشت . در محل دانشکده جدید انسانی دانشگاه تبریز دیدمش.گفتم اینجا چه می کنی گفت دو واحد درسم را نگه داشته ام برای روز مبادا برای اینکه یک دریچه به دنیای خوب آموختن است و شاید برایش یک دریچه آزادی بود . دیگر نه دیدمش و نه نشانی از  او داشتم.  یادم است وقتی اولین بار قفسی شد من و عایشه یک جعبه شیرینی گرفتیم تا به دیدار خانواده اش برویم اما در کوچه پس کوچه های تبریز راه گم کردیم آن جعبه شیرینی را بعدا در خوابگاه خودمان خوردیم و از شما چه پنهان پولش از جیب من رفت .راستی ان روزها من چقد ضرر میدادم.وقتی هم اولین نامه اش را خطاب به بچه های کلاس نوشت اولین جمله اش این بود که اب هم اگر راکد بماند می گندد ولی او که اصلا رکود را نمی شناخت.تازگیها شنیده ام که باز تن به فقس داده و آنقدر این رکود آزرده اش کرده که حتی نک به دانه نمی زند.پرنده بلند پرواز کلاس  76 امیدوارم هرکجا هستی به سلامت باشی و پر پروازت را هر چه زودتر بازیابی.



نظرات شما عزیزان:

م
ساعت16:48---25 ارديبهشت 1391
مثل اینکه ماایرانیها زاده شدیم تاهمیشه بر گذشتمون افسوس بخوریم یکی نیست بگه:زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد امدتونه دردیروزی ونه درفردایی ظرف امروز پرازبودن توست زندگی رادریاب

صبوری
ساعت15:56---25 ارديبهشت 1391


دوست بسیار عزیزم مطلبی را که برات فرستادم بی زحمت در وبلاگ بگذارید متشکرم از لطفت عزیز
.


s
ساعت22:37---24 ارديبهشت 1391
آن یار کزو خانه ما جای پری بود
سرتا قدمش چون پری از عیب بری بود
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش
بیچاره ندانست که یارش سفری بود .


عرفانی
ساعت17:26---24 ارديبهشت 1391
دوست عزیز به نظر من ناراحتی برای آقای بی کس معنی نداره تو زندگی هر کس خودش راهشو انتخاب می کنه . و ایشون در این راه احساس راحتی و خوشبختی می کنه راه راکد نماندن. اگر ما برای او متاسفیم فکر می کنم او هم برای ما متاسف است . 

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]