نقاشی های من

نقاشی های من

من چهار سال دارم حدود یک سال است که به مهد می روم از نام مهد بدم می آد به همین خاطر هم پدر و مادرم با نام مدرسه مرا به آنجا بردند و ثبت نامم کردند در واقع فریبم دادند و گفتند وقت به مدرسه رفتنم رسیده است هر چند بعد چند روز فهمیدم که بچه ها به آن محل مهد می گویند نه مدرسه و پدر و مادرم به اشتباه چندین بار نام مهد را به زبان آورده اند . بگذریم ، من در مهد سوره ها و سرودهای زیادی یاد گرفته ام و همچنین نقاشی کشیدن را یاد گرفته ام . همیشه در نقاشی هایم  عکس بچه هائی را می کشم که در حال بازی فوتبال هستند قبلا نقاشیهایم را در دفتر نقاشی می کشیدم اما بعدها فهمیدم اگر نقاشیهایم روی کاغذ باشند و از نظر خانم امیری ( مربی مهدم ) زیبا باشند آنها را در درب کلاسمان می چسباند شاید باور نکنید ولی الان نیمی از برگهای دفتر صد برگ نقاشیم بر روی درب کلاسمان چسبانده شده اند . هر وقت خانم امیری در مورد نقاشیهام از من توضیح می خواد می گم تو این نقاشی می خوام بگم که ما نباید دروغ بگیم همدیگر را اذیت کنیم باید به حرف بزرگترها گوش کنیم به آنها احترام بزاریم و سریع خانم امیری در حالی که مشغول چسباندن نقاشی بر روی در کلاس هست می گه آفرین محسن خوشکله .

 میر محسن موسوی و دختر عموم فاطمه موسوی

 



نظرات شما عزیزان:

حسین پور
ساعت23:39---30 خرداد 1391
سلام چه بچه های نازییییییییییییییییی
فکرش را بکنید تا دیروز خودمان بچه بودیم حالا بچه های ما
ایشالا که زنده باشن
زنده باد بچه های بچه های تاریخ 76 که همشون خوش تیپن


ه
ساعت17:35---27 ارديبهشت 1391
سلام کارجالبی کردین توصیه میکنم همه دوستان اگه امکانش باشه عکس خانوادشون راارسال کنند

عرفانی
ساعت14:19---27 ارديبهشت 1391
آقای موسوی پسرتون خیلی شبیه شماست .خدا حفظش کنه .
پسر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش نخوانش پسر


صبوری
ساعت13:25---27 ارديبهشت 1391
سلام محسن جان خیلی خوشحال شدیم که عکس وپیامتان رادیدیم افرین به شما بچه خوب وبامعرفت از راه دور میبوسمت .پاسخ: سلام بر عموی خوش تیپ و مهربان من عمو من هم خوشحال می شم که بابام هر روز نظرات شما را تو وبلاگ می خونه من هم از دور می بوسمت .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 1:5 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]