نظر آقاي امين پور

نظر آقاي امين پور

سلام بر مدیر محترم وبلاگ وهمه دوستان گرامی. خیلی خوشحال بودم که وبلاگی برای دوستان راه اندازی شده که همه را در دنیای مجازی و شاید در دنیای واقعی دور هم جمع کنه . این وبلاگ در ابتدا با چنین هدفی تاسیس شد و قصد اصلیش هم همان بوده وهست.

در اوایل همه با اشتیاق پیگیر بودند و اطلاع رسانی همه جانبه ای صورت گرفت.

این اشتیاق متاسفانه زیاد پایدار نبود و عملا فقط تعداد کمی از دوستان در وبلاگ مطلب می نوشتند و تعداد دیگری از جمله بنده با اشتیاق فراوان از خوانندگانش بودیم.

از همه دوستان می خواهم که با همان علاقه مطالب را پیگیری کنند و نسبت براورد کردن هدف اولیه تاسیس کنندگان که اقدامی خیر خواهانه بود ساعی باشند.



نظرات شما عزیزان:

موسوی
ساعت11:35---28 تير 1391
جناب امین پور عزیز بنده با ایجاد این وبلاگ انتظار داشتم ضمن اینکه از حال و وضع هم با خبر شویم اطلاعات و دانستنیهایمان را هم از طریق این وبلاگ به اشتراک بگذاریم تا مورد استفاده همه هموطنانمان قرار گیرد لذا از جنابعالی و همه همکلاسیهای عزیز خواهشم این است که چکیده مقالات و کتابها و اطلاعات علمی شان را جهت درج در وبلاگ ارسال کنند تا وبلاگی پربار و مفید داشته باشیم .

J
ساعت20:03---19 تير 1391
خواهش میکنم سانسور نفرمایید که علت بیشتر کم رغبتیها به خاطر همین موضوع میباشد
پاسخ:همکلاسی عزیز با عرض معذرت ، نام هر کسی برای خودش افتخار بزرگی است ولی متاسفانه جنابعالی نامتان را سانسور می کنید چطور انتظار دارید مطالبی را که موجب رنجش خاطر برخی عزیزان می گردد سانسور نکنیم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ] [ 9:33 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]