تسلیت به مردم آذر بایجان

تسلیت به مردم آذر بایجان

شنبه بود، آغاز هفته ای برای ما و پایانی برای همه هفته های عمرت

غمت آوار می شود بر سرم، و آرزوهایی که اینک زیر خاک

مدفون اند و روزه ای که هرگز افطار نشد.

 

مردم زلزله زده آذربایجان ما راهم در غم از دست دادن عزیزانتان شریک بدانید .

 (عرفانی )



نظرات شما عزیزان:

سایناز
ساعت4:20---24 مرداد 1391
به نظر من تمام آذربایجانی ها باید به خود ببالند که با این اتحاد خود جایی برای کمک بقیه باقی نگذاشتند ضمنا یک کار آذربایجانی ها عالی بود که به هیچکس اعتمادی ندارند و کمکهای خود را شخصا به دست همزبانان خود می رسانند .
آفرین بر این همت والا


jjjj
ساعت23:27---23 مرداد 1391
غم آذربایجان ، بغض ایران است............

محمد- ح
ساعت12:34---23 مرداد 1391
من نیز در غم همزبانان خود شریکم و از حادثه پیش آمده برای عزیزانمان ناراحت. ولی همچنان آذربایجان قدرتمند است و این مصیبت را پشت سر می گذارد. به کرکسها و روباهها اجازه خودنمایی نخواهد داد.

.......
ساعت12:02---23 مرداد 1391
ننگ باد بر این فارسهای نمک نشناس .
اکثر هموطنان ما در آذربایجان مشغول بیرون آوردن اجساد عزیزانشان هستند بیچاره شده اند ، آواره و خانه بدوش شده اند حال آنکه سیمای ما خنده بازار راه انداخته و ساعات پخش خنده بازار را افزایش داده است نه پیام تسلیتی نه عزای عمومی نه ارسال کمکی
ننگ بر شما


موسوی
ساعت23:13---22 مرداد 1391
حدود ساعت چهار بعد از ظهر بود تقریبا چهارونیم ساعت مانده به افطار در اتاق خوابیده بودم خواب که چه عرض کنم زورکی چشمانم رابسته بودم تا ساعت زوددتر بگذرد و وقت افطار برسد در فاصله میان خواب و بیداری احساس کردم که انگار در تاب نشسته ام شدت تاب بیشتر شد از خواب پریدم و نشانه های زلزله را دیدم لرزش شیشه ها و قابهای عکس و لامپها .
به سرعت از خانه بیرون آمدم اکثر مردم را دیدم که از آپارتمانها و خانه هایشان بیرون آمده اند و برخی با هیجان و برخی با شوخی و تمسخر حادثه را تعریف می کنند و در آخر همه می گویند خدا را شکر که به خیر گذشت . ساعاتی بعد وقتی از تلویزیون خسارات زلزله در اهر و هریس و ورزقان را شنیدیم واقعا متاثر شدیم آنچه را که بعد از آن پس لرزه خفیف متصور می شدیم ، متاسفانه دیدیم که بر سر دیگر هموطنانمان آمده است در روزهای گرم تابستان و در ماه رمضان حتی تصور این مصیبت آزار دهنده است چه برسد به حس و تجربه آن بخصوص در مناطقی که متاسفانه اکثر خانه های آن از خشت است و به بادی بند است چه برسد به زلزله شش و دو دهم ریشتری .
به هر حال کاری از دستمان بر نمی آید جز اینکه طلب مغفرت کنیم برای کشته شدگان این حادثه و طلب صبر و استقامت بکنیم برای مجروحین و دیگر زیان دیدگان .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:10 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]